معلم یک دبستان به بچه های کلاسش گفت: بچه ها دوس دارید با هم بازی کنیم؟معلم به دانش آموزانش گفت: هر کدوم از شما فردا یک کیسه پلاستیکی بردارند و درون آن به تعداد آدم  هایی که از آن ها بدشان می آید، سیب زمینی بریزند و با خود به مدرسه بیاورند.

فردا بچه ها با کیسه های پلاستیکی به مدرسه آمدند. در کیسه بعضی ها سه، بعضی ها تا پنج تا سیب زمینی بود. معلم به بچه ها گفت: تا یک هفته هر کجا می روند کیسه پلاستیکی را با خود ببرند. روز ها به همین ترتیب گذشت و .

کم کم بچه ها شروع کردند به شکایت کردن از بوی ناخوش سیبی زمینی های گندیده. به علاوه آن هایی که سیب زمینی بیشتری در کیسه خود داشتند از حمل این بار سنگین خسته شده بودند.

پس از گذشت یک هفته، بازی بالاخره تمام شد و بچه ها راحت شدند. معلم پرسید: از این که سیب زمینی ها را یک هفته با خود حمل می کردید، چه احساسی داشتید؟

بچه ها از این که مجبور بودند سیب زمینی های بدبو و سنگین را با خود حمل کنند شکایت داشتند. آن گاه معلم منظور اصلی خود را از این بازی این چنین توضیح داد: این درست شبیه وضعیتی است که شما کینه آدم هایی را که دوستشان ندارید، در دل خود نگه می داریدو همه جا با خود می برید. حالا که شما بوی بد سیب زمینی گندیده را فقط یک هفته نتوانستید تحمل کنید، پس چطور می خواهید بوی بد نفرت و کینه را برای یک عمر در دل خود تحمل کنید؟!

 

منبع: جام نیوز


مهارت معلمی زمینی ,کیسه ,بازی ,معلم ,هفته ,پلاستیکی ,کیسه پلاستیکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تکنولوژی دانلود کده ارامش چت ا اریا چت سینمایی لژیونرها و افراد مشهور ایران و جهان ما گیم - مرجع تخصصی بازی اصفهان کاکتوس: عرضه کننده انواع کاکتوس و ساکولنت موبو نیوز